Årets bästa uppfinning??

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om för jag hade mensvärk som inte var av denna värld, har aldrig varit med om liknande... Dessutom fanns ingen ibumetin i medicinskåpet. Så jag och lilla mammsen åkte in till Härnösand och shoppade loss på Apoteket (min favoritaffär!) och besökte ett nyöppnat café och handlade sedan på Ica. Där köpte jag det som egentligen hjälper bäst mot min mensvärk = choklad. Köpte sån där som äter upp daimen på reklamen, för den har jag tänkt testa jättelänge, men jag har ju ätit nyttigt och väntat till denna dag. Och OJ vad god den var! Årets bästa nyhet på chokladfronten, och kanske även resten av värlen!!? Och nu har jag varit utan mensvärk sen 12-tiden ungefär utan att sprätta ibumetinen!

Nu ska jag dricka en kopp te, sen gäller det att svida om till festblåsa, för svt bjuder ju på fest ikväll!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0