Aqua spin bike

Nu är jag hemma igen. Det var superkul och verkligen jobbigt för hela mig! Själva cykeln var två flytkuddar med en pinne emellan och ett styre på ena sidan. Först skulle man cykla runt runt i bassängen, sen fick man göra en massa olika balans och styrkeövningar med "cykeln". HÄR kan man läsa om vad det är förnåt.

Nu ska jag äta frukt och grädda bröd. Dom hade nyttiga veckan på prisxtra nu, frukt för 5 kr/kg!! Och brödet hann jag inte grädda innan jag skulle träna, så det får bli nu istället, väljäst...

Bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter både kul och svårt med vattenspinning! Kanske man ska prova på!

2006-10-09 @ 20:55:43
Postat av: Anna

Nu fattar jag!! Det låter kul, men jag håller mig nog till "vanlig" spinning. Vilken snygg blogg du har! Jenny får skärpa till sig lite med sin layout... (Jag som inte ens har någon...) Men jag har åkt samma hiss som Rikard Wolff i helgen - det är stort eller hur? Tyvärr vågade varken mor eller jag säga något!

2006-10-10 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0