Vältränad eller dyr i drift??

Det är kvällens stora fråga!

Hela hösten har jag i stort sett bara festat på skolan eller med skolfolk. Och det har inte blivit sällan. I allafall inte i början av hösten, för då var det fest 19 dagar av 33. Sedan dess har det varit en del fester med en hel del alkohol (0an.se). Tydligen har detta gjort mig vältränad vad gäller alkohol, för ikväll blev de på jobbet impade över mitt alkoholsinne. Efter att ha druckit två glögg, två glas vin, tre tequila, tre drinkar och en halv cider hade jag inga problem med att promenera hem. Jag hade gärna stannat ute längre, men de andra skulle hem, så det blev inget av med det.

För övrigt är jag besviken på julbordet. Dovhjorten var inte där!!!! Jag hade ju planerat in den där dovhjorten sen flera dagar tillbaka!! Men annars var det rätt gott. Lina på jobbet hade planerat in väldigt ordentligt, all utfyllnad fick vi inte äta (potatis, bröd och grönsaker och sånt man äter hemma) så det blev mycket lax och rökt kött. Men det gick väldigt snabbt innan vi blev mätta. Sen vräkte jag i mig kladdkaka och godis och ost till efterrätt, så det var rätt bra att jag gick hem :)...

Nu ska jag sova. Imorron ska jag gå och shoppa loss på ******* (julklappar), det ska bli kul!

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0