Sjukdag

Igårkväll var jag på tjejmiddag hos Fia. När jag kom hem var jag jätteförkyld, så jag började blöda näsblod... Därför tog jag ledigt idag för att bli frisk.
Idag började jag dagen med att lyssna klart på Wallanderboken, sen klev jag upp och åkte iväg på utflykt för att spana in området dit jag ska flytta.
I mina föreställningar har det varit ungefär hur långt som helst från stan, för jag är ju rätt bortskämd med korta avstånd (nu för tiden). Men det var ju hur nära stan som helst, jag gick till skanstull på en halvtimme, och det fanns en jättefin cykelbana, så det är egentligen närmare stan än vad jag bor nu. Och nu för tiden är jag ju ALDRIG på stan, jag far ju bara fram och tillbaka mellan skolan och hemma. Så jag tror att det kommer att bli toppen. Tog även en bild på huset, det är inte riktigt färdigbyggt än, som mycket annat i området, men det kommer att bli superfint när det blir klart.
Vattnet ligger där nere till höger!
nytt
Och jag ska bo på fjärde våningen till vänster om bildens kant.

Nu är det bara två månader och elva dagar kvar tills jag bor där! KUUUL!!!

Nu ska jag fortsätta vara lite sjuk ett tag. Ska göra stuviga makaroner och stekt kycklingfalukorv sen också.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0