Nyjobbad

Nu har jag kommit hem från mina två första jobbdagar. (Har alltså inte varit där i två dagar i sträck, bara nästan, sov hos Alex till idag).

Jobbet är superkul, jag sitter alltså i kassan på OnOff. Massa saker att lära sig och hålla reda på, men jag har fått in det mesta nu. Dessvärre är det två veckor tills jag ska jobba igen, så då har jag väl glömt bort allt igen... :)

Nåt annat har jag inte riktigt hunnit med i helgen eftersom jag jobbade 9,45-21,30 både lördag och söndag. I fredags hade vi körkickoff med spexkören hemma hos Fia. Det var också himla trevligt! Synd att jag missade första spexfesten igår bara.

Nu ska jag sova, imorron är det tjejmiddag med klassen som gäller (killarna är superavis!)

Gonatt gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0