Men det sket sig

Alldeles efter att jag skrivit föregående inlägg ringde min chef och undrade om jag kunde hoppa in då hon som skulle jobba i kassan var sjuk. Och eftersom jag bara hade planerat att shoppa lite kunde jag ju göra det. Så hem bar det, bytte kläder och slängde i mig mat, och sen for jag till Kista och jobbade. Satt ensam i kassan idag, för första gången. Fick hjälp när jag behövde, som tur var. Och dom tyckte att jag var duktig som lärde mig allt så snabbt!! :)

Sen när jag var på väg hem ringde Petter och undrade om han får bo här på fredag. Självklart får han det! :)

Nu skriker Alex uppifrån sängen att jag ska hålla käften och släcka, så det är väl säkrast att jag gör det.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0