Fastväxt Lisa i sängen

Alltså det här med hösten är verkligen inte min grej!! Varför kan inte dom på KTH:s schemaläggning lägga ett schema som utgår från den normala människans dygnsrytm, eller min kanske. Dvs, bara ha föreläsningar och grejer medan det är ljust?!! Det är ju helt sjukt att man ska behöva gå upp mitt i natten för att ha föreläsning i mekanik, eller?? Imorse var det helt omöjligt att få mig ur sängen. Delvis berodde det på att min sängkamrat hade druckit en kaffe vid halv 8 igårkväll, och därför var som ett barn som inte ville sova. Han låg och babblade och rörde på sig i nästan en timme när vi skulle sova. Därför var jag tvungen att ställa fram väckaren en timme, sen tog det ytterligare TVÅ timmar att ta mig ur sängen. Klockan fem i tio steg jag upp, istället för 7 som det var tänkt. Helt uselt det här med höst!!!

När jag sen skulle cykla iväg till skolan upptäckte jag att det tydligen är dags igen. Jag förstår inte hur jag, som inte ens gillar julen, ska behöva bo bredvid sveriges största julgransförsäljning. Dessutom förstår jag inte varför dom börjar sälja dessa träd den femtonde november, när det DESSUTOM ska bli värmebölja i helgen... Alltså, köper man en julgran idag så har den ju barrat slut på alla barr till första advent. Okej att företag och så kanske vill ha en adventsgran, men för övrigt tycker jag att det är SJUKT!!


För övrigt har jag sjukt mycket träningsvärk av de 17 minuterna jag tränade i förrgår. Mina muskler fick verkligen en chock då!!

Nu ska jag plugga lite hållf eller nåt tror jag
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0