Det är helt sjukt egentligen

Imorgon (IMORGON!!!) ska jag på julbord (JULBORD!! JAG!!!!)!!! Är inte det sjukt?? Det är inte ens december. Fast tydligen så är det snart det. Ångestmånaden. Men i år ska jag vägra. Vägra ångest! Jag har liksom inte tid, eller lust, dessutom vet jag redan vad jag ska ge bort i julklapp. Ska börja fixa det i helgen och det ska bli superkul!

Julbord har jag ju förresten inte ätit på jättejättemånga år. Det kanske blir gott...? (moahahaha)


Ikväll ska jag och Alex på bio, jag tror det blev Marie Antionette som vi ska se. Han svamlade fram och tillbaka om tider, biografer och filmer, och blev arg när jag frågade när och var och hur, så förhoppningsvis har jag uppfattat rätt att det är på söder 18.30, men man vet ju aldrig...


Imorron får jag min första lön från jobbet iaf. Fick lönespec igår. 2588:- Kan bara tänka mig hur mycket det kommer att bli nästa månad, då får jag ob för den här månaden, samt att jag jobbar minst 3 dagar mer än den här månaden. OJOJOJ!!! :-D Nu är det bara att hoppas att jag lyckas få ledigt i nyårshelgen så vi kan åka till Boston och shoppa... Men jag ska ju flytta, så då lär det ju gå en del pengar också.


Jaja, nu ska jag försöka plugga lite. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0