Chariots of fire

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar tror jag.

Måste berätta om igår, värsta pinsamma det hade kunnat bli. Jag skulle upp till datasalen på skolan och skriva ut ett par papper. Och så satte jag mig vid en dator. Bredvid satt Martin i BWO (han går ju också på maskin). Och av nån anledning fick jag en av deras låtar på hjärnan så mycket att jag nästan nästan började nynna på den. Som tur var lyckades jag hålla det inuti huvudet. Haha


Den här veckan hade jag lovat mig själv att jag skulle gå på alla föreläsningar och övningar, till skillnad från förra veckan när jag sov hela tiden. Tyvärr visade det sig att vi endast har en föreläsning på hela veckan. Hade lab igår och i måndags, men annars är det här en väldigt lugn vecka! Ska därför försöka ta igen lite missad mekanik idag tänkte jag. Vi har ks den 4:e och jag har inte varit på en enda föreläsning sen förra ks:en, så jag har en del att ta igen där. Måste ta 2 poäng på ks:en för att klara teoridelen i kursen.

Igår byggde jag en skitsnygg modell av min digitalkamera, har idag målat den med knallrött nagellack och ska klistra på lite stenar på den sen. Det kommer att bli världens snyggaste digitalkamera. Måste få tag på en glasskärare bara, men det borde dom ha i verkstan i skolan tycker jag.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0