Bilduppdatering

För någon vecka sen formaterade jag min dator, och sedan dess har det inte gått så bra att få in bilder från telefonen i datorn. Nu har jag fixat det, så därför kommer ett par bilder som jag tänkt blogga:

potatis2
Här hittade jag på Prisxtra, vet inte riktigt vad jag ska säga...

julgransförsäljning
Här är min närmaste granne, sveriges (förmodligen) största julgransförsäljning, den är helt sjukt stor och jag har inte på långa vägar fått med alla granar!


För övrigt träffade vi en tjej på tjejtoan i helgen som började fixa Emmas hår och bjöd på allt hon hade i handväskan. Bland annat tigerbalsam "ha det på läpparna, det sväller!" Jaja tänkte jag, och testade... Och det kändes ju, frågan är ju om det svällde... Senare på kvällen när jag stod och väntade på att få ut min jacka stod hon bredvid i kön, och hon luktade verkligen jättejättemycket tigerbalsam... :)

Nu har jag i alla fall gjort ett test, ni får väl avgöra om det funkar... :)

Före:
Före

Efter:
efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0