Äntligen

Idag cyklade jag ner på stan efter skolan. Hade ett litet ärende som jag skulle titta närmare på, samt ett spionuppdrag att utföra. Dessutom skuttade jag in på Carlings för att se om dom hade min vinterjacka där, och tänk, det hade dom!!! :) Äntligen har jag hittat den!! Den var perfekt!

Förövrigt har jag jobbat hela helgen. Och då menar jag HELA helgen. Kista galleria har ju öppet till 21 varje dag, således har jag jobbat ungefär 23,5 timmar på två dagar.

På fredag är det löning, första länen! NICE! Dessutom är det julbord med jobbet. Jag som inte ätit julbord på typ fem år eller nåt, förutom på personalfesten förra sommaren...

Imorron är jag ledig, då ska jag först tvätta, sen ska jag till Danderyds sjukhus och höra vad dom tyckte om mina prover och grejer, spännande!!!

Nu ska jag duscha och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0