22000 prylar

Sitter och tittar på förkväll. Där berättar Peder Lamm att enligt en undersökning äger vi svenska 22000 prylar. Jag är rädd att jag äger ännu fler. Och detta på mina 17 kvm. Galet.

Dagen har varit rätt lugn. Igår fick jag veta att jag klarade ks:en i diff, helt oväntat!!! Detta gör att det inte är en omöjlighet att klara tentan på tisdag. Men självklart måste jag ju plugga för att fixa det.
Klarade labben i förrgår så i eftermiddags hade jag ingen anledning att vara kvar på skolan, därför cyklade jag till Fältan för att hitta en vinterjacka. Har en jacka, men den är lite kort, så det blir kallt när man cyklar, dessutom är den lite tunn när det blir kallare. Jag slog Fältanrekord idag, har aldrig varit där så länge. Blev kär i ett par gerbiler, testade tusen jackor och hittade endast en. Den var en riktig ordentlig jacka, men den var tyvärr lite dyr. Får se om jag köper den ändå, eller om jag ska frysa, alternativt köpa nån annan.

Nu ska jag försöka plugga lite diff, det vore ju himla trevligt att ändå klara den där tentan. (Har ju planerat in omtentan den 10 januari sen länge).

Äh, orkar inte svamla nå mer. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0