17 kvm äckel

Nu är det mindre än två månader kvar. Åh vad jag längtar, den nya lägenheten kan iallafall inte vara mer svårstädad än det här... Jag har precis panikstädat lite, det var så jättejätteäckligt, speciellt min matta som täcker ungefär hela rummet var helt igendammad. Men nu är det rätt okej igen. Mitt rum är på 17 kvm, det är sjuuuukt litet. Jag har så sjukt mycket prylar!! När jag flyttar får jag fyra extra kvadratmeter. Då ska jag slänga iväg skrivbordet som jag ändå aldrig använder och flytta in ett köksbord istället. Är nog också på jakt efter en kökssoffa. Som sagt, mindre än två månader kvar nu!!!

På tisdag har vi tenta. Det är SÅ svårt det där med diff. Jag förstår inte hur det ska komma in i min hjärna. Imorron är det råplugg som gäller hela dan. Iallafall fram till klockan halv 4, sen ska jag iväg till Danderyds sjukhus på undersökning för att se om jag får testa nya p-piller. Tänkte även försöka fråga om alla mina krämpor, det kanske inte är rätt tillfälle, men jag tar mig ju aldrig för att ringa doktorn annars. Kanske kan bli hänvisad till någon iallafall.


Nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska jag sova.

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Har ni ingen skolsyster på KTH?
SKAMLIGT!!

2006-11-13 @ 07:53:03
URL: http://starfighter.lg2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0