Vill ha!

Dagen börjar ta slut. Har ägnat större delen av dagen till att plugga numme. Imorron är det big tenta-day. Har jag tur kanske jag kommer ihåg några av de numeriska metoderna, och har jag otur minns jag inte ett skit.

Tog även en cykeltur ner till fältan för att köpa algblad till sushi, och en burgare på McDonalds (lite småbakissugen). Det var VÄRSTA motvinden när jag cyklade, jättejobbigt!
Tittade även in på Kicks och hittade en parfym som jag vill ha jättejättegärna!! Får köpa den när jag har jobbat. Hittade även några skor som jag ska dit och testa en vacker dag. Har ju trots allt köpstopp på skor, men behöver ett par ordentliga skor jag kan jobba i.

Har även deklarerat under kvällen. Märkte att jag hade en e-legitimation och kunde därför göra det på nätet.

Ooo, kom på att jag hittade en SKITFIN klänning också, en rosa med massa tyg och paljetter liksom. Den måste jag också köpa!!

Nu ska jag snart sova tror jag.

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0