Regn

Imorgon har jag min sista ordinarie tenta innan sommarn! SHIT vad fort det har gått!! Det känns som alldeles nyss vi satt där i maskinparken och solen stekte oss, första dagen i skolan. Har en eller två omtentor också. Hoppas på bara en, men mekaniken var inte rättad än, trots att dom har sagt att resultatet skulle sitta uppe idag...

Börjar i alla fall känna mig lite piggare nu. Helt fel tidpunkt att bli sjuk på (när är rätt?)! Men jag hostar och snorar fortfarande.

Blä!! Nu ser det ut som att det regnar utanför fönstret, och jag som ska cykla till jobbet om en dryg halvtimme... Blä!

Funderar på att äta en macka innan jag åker till jobbet. Jobbigt att jobba hungrig. Får äta kanske vid halv 5. Så får det bli. Macka med mjost!


HÅLL TUMMARNA för mig 14-19 imorgon! Då skriver jag mattetenta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0