Klar

Idag blev vi Ä N T L I G E N färdiga med vårat numme-projekt! SÅ SJUKT SKÖNT!!! Det innebär att det nästan är bara tentor kvar, ingenting annat. Har visserligen en lapp på tisdag, men har jag tur behöver jag inte skriva den, för troligtvis klarade jag inluppen sist. Så jag har "bara" typ fyra tentor innan jag har sommarlov... (Då räknar jag med att jag inte klarade nummen och mekaniken)...

När vi skrivit klart rapporten cyklarde jag iväg till grönan, där det var kick-off för alla sommarjobbare! KUL! Först drack jag en cider, sen åkte vi allt som var öppet (bergodalbanan, vilda musen, katapulten, fritt fall (dock inte tilt) och popexpressen) (ett par gånger) ROOLIGT!!!!! Jag jobbar på att våga åka fritt fall tilt någon gång i sommar, men jag vet inte än när det blir. När vi hade åkt allt spelade vi ett femkampsspel JAG VANN!!! och sen var det fest på tyrol. Vid halv tolv skulle några andra vidare på fest på konstfack, men jag var så himla trött, och så hade jag cykel, så det kändes lite off att åka ut till telefonplan, så jag cyklade hem istället.

Nu ska jag sova! Imorron får jag sova nästan hur länge jag vill!! I alla fall till klockan 11!! *jublar högt* Det har verkligen varit väldigt mycket skola den senaste veckan, eller vad det nu har varit, helg kanske... Så det känns super!! Börjar jobba klockan 15 imorron, så det är lugnt! Jag älskar verkligen att sova, det är SÅ skönt!!! Dessutom ska jag köpa mjukost imorron, för det blev jag så himla sugen på nu ikväll!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Klart att du vann femkampen!! Allt annat hade förvånat mig. Dels är du ju BÄST och dels har du ju tränat i många år....

2006-05-17 @ 06:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0