Gulligt på toaletten

Idag fick jag äntligen sim-kortet, så nu fungerar min telefon igen!

Vaknade vid tio imorse, och mådde inte bättre än igår (är förkyld).

Vid 12-tiden tog jag tunnelbanan till Slussen, där jag bytte till buss mot Nacka. Skulle på uppdrag på Statoil. På tunnelbanan klev det på en mamma med två jättesöta flickor, men de hade JÄTTEstora och utstående öron och jag kunde knappt låta bli att glo...
När jag satt på bussen SPÖregnade det! Gick kanske 40 meter från bussen till macken och var totalt genomblöt! Så jag var tvungen att köpa mig ett rejält parra. Var även på toaletten och såg det sötaste jag sett på en offentlig toalett:

Statoiltoa

Värsta minitoaletten för barn!! HUR GULLIGT SOM HELST!!

På bussen tillbaka satt jag snett bakom en gube som satt och rensade mellan sina tänder med långa bitar tandtråd, med ljudeffekter. Tog ut innehållet och inspekterade, och fortsatte. JAIKS!! Jag kräktes nästan, äckligt!!! Det är nog hemskt att mina egna föräldrar ibland rensar sina tänder med plackers, lite diskret, men det där?!! BLÄRK!!!

När jag kom hem hade jag tänkt plugga, har tenta på tisdag. Men jag var helt tagen av dagens äventyr, så jag sov i två timmar istället. Har ont i huvudet och halsen och vill bli frisk, har verkligen inte tid att vara sjuk nu!!

Nu ska jag äta lite mer frukt och bli frisk! BYE

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Rykten säger att det finns en barntoa på en biograf i gävle också, och att det är mycket svårt, men kul att bajsa på den...

2006-05-27 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0