Tillägg

Och OJ vad mycket mekanik jag har pluggat då... NÄE! Har iallafall räknat ETT mattetal, har lappskrivning imorronbitti.

Lillebror undrade vad detta med lappskrivning var. Det är alltså inte när man skriver på lappar och skickar runt eller nåt sånt. Det är nåt som heter kontinuerlig examination, dvs små prov varje vecka. Tre lappar och en inlämningsuppgift på ett moment, och fem moment på kursen. Klarar man tre av dessa fyra grejer har man klarat momentet. Och klarar man momentet slipper man den frågan på tentan i juni. Klarar man alla moment behöver man bara ta tre poäng på tentan för att få godkänt! Krångligare än så är det inte...


Jag gillade iallafall Alex's kommentar om gårdagens blogg (tåbilden): "MÄH! Tänk om någon äter?!"

Känsliga stackare (L)


Nu ska jag gå och äta, en macka med prickig korv. Kanske ska ta och titta lite på tån samtidigt. Jag är ju inte så känslig faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0