Tån (känsliga läsare varnas!)

Följetången liktornar fortsätter. Den ena ser nu ut som ett pyttelitet hål och stenhårt skinn runtom, den andra var det liktorn kvar på, så häromkvällen satte jag på ett pyttelitet plåster som bara täckte den lilla lilla liktornen. Nyss tog jag bört det för att titta hur det såg ut. När jag tog bort det lilla lilla plåstret såg tån ut som förut, bara lite vitare. Pillade ordentligt för det kändes som att lite tejp satt kvar, men så var INTE fallet, det var skinn, och plötsligt såg tån ut så här:

tå

Liksom: "Tittut! Det är så här jag ser ut egentligen!"
Och nu kommer det att göra jätteont när jag sätter på mig en strumpa ju!


För övrigt var jag på jobbintervju på Gröna Lund igår.
Det gick till som följande:
Efter matten gick jag upp till datasalen och skrev ut gymnasiebetyg och andra braattha-papper, tog 44:an mot skansen och hoppade av vid grönan. Hade fått en karta och vägbeskrivning var jag skulle gå, och det var tydligt skyltat.
Träffade en tjej som hette Kattis och hon frågade mig en himla massa saker. Sen sa jag åt henne att ringa Carina för att få lite referenser, eftersom jag inte har nåt jobbintyg från Arnes.

Idag när vi gick ner för att fika mitt i numme-laben ringde Carina. Hon sa att hon hade fått ett samtal som skrämde henne, från Gröna Lund... Men hon kunde inget annat än att vara ärlig, så nu var hon 99,99% säker på att jag skulle få jobbet...


Jag har även varit och tränat idag, för första gången på väldigt länge... Det var skönt! Måste ju börja tänka på Beach -06 :-P

Nu är det mekanikplugg som gäller, KS på måndag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Som tröst kan man ju i alla fall säga att den har en fin röd färg... Som ett lite tillplattat lingon, liksom.

2006-03-23 @ 15:53:42
Postat av: Mammsen

OJOJOJ / stackars den lilla tan....

2006-03-24 @ 10:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0