Skochock

Idag skiner solen! Helt underbart skönt!!! Så efter lunchen satte vi oss ute och solade. Sen skulle vi ha nummeföreläsning och nummeövning. Men föreläsningarna suger, mycket bättre att läsa i boken, för man förstår inte vad hon säger. Därför åkte vi in mot stan för att äta glass och shoppa istället! Marie skulle ha ett par rutiga vans (såna som lillebror har/hade, skor alltså). Jag skulle mest bara ha glass, fast behövde ju ett par skor också...

När vi varit i ungefär 6 skoaffärer och fortfarade inte hittat rätt skor till Marie i rätt storlek. Däremot hittade jag - hör och häpna - ett par converseskor!! (Bli stolt nu lillebror!) som jag köpte. Rödblommiga och fina!! Nu gäller det bara att tån läker så jag kan börja använda dom också, för det är faktiskt för varmt för goretex-kängorna nu!
Converse

Nu ska jag gå till fältan och uttnyttja den rabattkupong som lilla pappsen fått av nån anledning :)


Bye

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hihihihi... du kan tipsa din polare om att man kan bestalla vans pa www.vans.com, billigare an IRL, men lite fraktkostnad... Men ett storresortiment en bosses skor eller vad ni har for bondaffarer dar ute i bushen...

2006-03-25 @ 09:49:07
URL: http://cirkusnisse.blablabla.dukanden.org
Postat av: Nisse

Desssutom kan hon desajna sina egna shoes dar, det passar ju er desajnörs

2006-03-25 @ 09:53:19
URL: http://www.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0