Promenad

Jag har varit på promenad (röd sträcka). Solen skiner och jag behövde lite frisk luft, så jag tog på mig skorna och gick ut. Tänkte först gå en runda runt gärdet, men det blev lite längte. Kämpade mig upp på Hakberget (eh -kullen kanske vore ett bättre namn) och gick förbi SVT och SR-husen, sen gick jag på Strandvägen. Satte mig och vilade på en bänk i solen (grön prick på kartan). När jag suttit där en stund tittade jag upp på huset till höger om mig och såg vad det var för hus!!! (ReidarochBeatricesvåningpåstrandvägen). Jag hade tänkt gå till Norrmalmstorg och ta 62:an därifrån, men när jag kom till där det röda blir blått kom 62:an (blå sträcka) och det var liksom bara att kliva på, snacka tajming!!

Promenad


Nu ska jag ta och göra mig en macka, och kanske dricka lite läsk (kvar sen helgen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0