Latinofest

Nu har dagen äntligen kommit. Latinofestdagen alltså! Vi bestämde för ungefär en och en halv månad att vi skulle ha fest i lokalen här nere. Och nu äntligen är dagen här!!

Imorse ringde jag han som har hand om lokalen och hämtade nycklarna, och sen gick jag och Emma ner och kollade läget! Superbra lokal!! (Bilder finns på jerum.se under 'pub'). Frysen var fylld med is, det fanns två stora bålskålar och en massa ljus och sugrör och annat bra! Det kommer att bli så fint!

Sen dök det stora problemet upp. Musikanläggningen fungerade inte! Men med två smarta hjärnor och min lilla stereo fick vi ihop hyffsat ljud. Högtalarna som stod där nere hade bara basen kvar men med mina blev det faktiskt acceptabelt.


Nu är Emma och köper chips och jag har varit på systemet, så snart är allt klart för fest.

Problem nummer två är vad jag ska ha på mig. Jag har ett par röda skor som jag gärna skulle vilja ha, och en orange klänning som jag också skulle vilja ha. Men de går ju inte att ha tillsammans... Ska fundera lite på det ett tag nu, och äta några nudlar...

Bye

Party on people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0