Fundering

Det finns en grej som jag länge har funderat på:

HUR tänkte han/hon som uppfann grejen man tar plastmuggarna ur på toaletten?? Är det liksom meningen att det ska komma 3-7 muggar åt gången?? Och när det kommer ungefär fem muggar, vad ska man då göra med de fyra man inte dricker ur???


För övrigt så är jag lite sjuk idag. Hade feber igårkväll och inatt sov jag 13 timmar, svettandes och frysandes om vartannat. Var helt säker på att vi hade nummelab idag, skippade matten imorse för att jag behövde sova, men åkte in till 1 för att gå på labben. På väg upp till maskin mötte jag Gustav som sa att det var föreläsning... Men jag gick dit iaf och lyssnade på våran roliga lärare (hon ser ut som en tecknad figur i en tecknad serie) med sin roliga brytning. Sen åkte jag till fältan och köpte frukt och sen har jag legat i soffan hela kvällen.

Får se hur det blir med skolan imorron, beror på hur jag mår...


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0