Forts

Vad hände sedan under dagen då?
Jag gick till skolan. Gick den vanliga vägen bland hästhagarna. Där går en liten grusgångväg som dom inte gör nåt åt på vintern. Nu är det så att det har regnat ett par dagar, samt inatt. Så det var liksom slask som var mättat med vatten samt att det låg 4 cm vatten ovanpå... Du fattar - BLÖTT!! Och jag kunde inte vända, för jag var sen redan som det var. Och jag hade såklart inte gore-texkängorna, utan stövlarna, så jag blev blöt! Och arg!

Vi hade bara en liten nummeövning idag. På rasten i mitten gick jag och Emma bort till kåren där dom delade ut grejer. Vi fick smakprov av kexchoklad och en liten ful sur blå nalle med sloggitrosor på och ett headset till datorn. Sen fick vi tävla också. I den första tävnlingen stod tjejen och svarade åt oss.. :) Och i den andra glömde jag att skriva mitt namn och adress, och istället för att leta upp min inlämnade lapp gjorde killen så att han avgjorde tävlingen på en gång och gav oss varsin biobiljett! :)

Efter denna hårda dag i skolan gick vi på shoppingtur. Åkte in till Gallerian, där jag sprang på en tjej som jag inte kände igen, som tydligen kände mig... Efter en liten stund kunde jag typ gissa mig till vem det var. En gammal klasskamrat från mellanstadiet, som nu jobbar som modell tydligen. Hon var jättesmal och jättespacklad. Naturligtvis var jag tvungen att ringa hem till min gravida vän för att skvallra... :)

Jag hittade två jättebasiclinnen på shoppingturen, som vanligt när man verkligen behöver nåt... Hittade visserligen en skitsnygg skinnjacka, men den var jättekonstig färg så jag köpte inte den. Helt obestämbar gräddvitgulaktig...

Vi hade tänkt åka till ett ställe vid St Eriksplan och äta, men så blev det en gigantisk macka på ett fik istället.


Imorron ska jag testa pilates och sen ska jag se jubelspexet där flera av mina klasskamrater medverkar.

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Ewa (mammsen)

OJOJOJ - det var verkligen en ansträngande skoldag... Nu får lillebror vatten på sin kvarn...

2006-03-30 @ 13:43:58
Postat av: Anonym

WHAT? vem jobbar som modell? skvallra! =D / Ankan

2006-03-30 @ 18:51:18
Postat av: Anonym

jag vet nu. pratade med Ms.Gravid =D gaaaaalet

2006-03-31 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0