Alla vill ha mig

tror jag...

Igår var jag ju på jobbintervju, tror inte jag vill ha det jobbet, det var helt enkelt för mycket jobb för för lite pengar. Men idag ringde de från Connex och frågade om jag var intresserad av att jobba som tunnelbaneförare i sommar. Och jo, det är jag ju. Kan ju vara kul att testa nånting nytt, för jag har faktiskt varit på Arnes i fem somrar nu, så det stället kan jag.. :)
Kruxet är att det är tio veckors utbildning, heltid, med start den 18 april. Så jag missar ju lite i skolan... Imorron ska jag ringa till dom och höra om hur utbildningen är upplagd och om man kan ta ledigt för tentor och sånt, måste bestämma mig till på måndag. Mycket svårt beslut!! Ska väga fördelar mot nackdelar och komma fram till nåt bra ikväll...

Nu ska jag ut på hemligt uppdrag samt shoppa lite inför morgondagens maskerad! (djungeltema)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0