Längesen

Närmare bestämt två veckor! Galet!
Men jag kan ju trösta er med att jag har ett liv också...


Sen sist har jag jobbat och jobbat och varit på Stadsfesten i Kramfors. Tiden flyger fram och imorgon är det midsommarafton. För mig är det där med midsommarafton inget särskillt, jag har ju trots allt jobbat den dagen sen jag var 17, och så även imorgon.

Idag har jag varit ledig. Detta, samt det faktum att jag fick lön idag firades med en shoppingtur tillsammans med Alex. Först åkte vi till Barkarby Factory Outlet. Jag hittade INGENTING! Precis som vanligt, speciellt när jag HAR pengar... Alex hittade en jacka och lite annat.
Sen åkte vi till Kista där Alex hittade ännu mer. Till slut hittade jag lite grejer också. Som tillexempel min princessklänning på Indiska som jag dreglat över sen mitten av april, och som nu var på rea!!! Detta firades med två kjolar också. Köpte dessutom ett par supersöta skor, underkläder och en tröja som jag tittat på ett tag. NICE!

Nästa vecka ska jag inte jobba något, så då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle va kul att åka norrut och göra ett litet gästspel på Arnes, men det är ju lika lugnt där som på grönan nästa vecka, så troligtvis följer jag med föräldrarna på roadtrip i Europa.. Har ju trots inte kört på autobahn än med mitt fyra år gamla körkort!

Nä, det var väl allt.
Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Tja, du kommer älska shoppingen runt min nya lägenhet...
Både billiga afrikanska affärer och stora vräkiga lyxshoppingställen, allt inom 10 minuter från lilleLillebror

2006-06-24 @ 14:43:33
URL: http://starfighter.lg2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0