Och vad gör jag?

Ingenting! Absolut ingenting. Har inte jobbat sen midsommardagen eftersom det tydligen är så lugnt på mitt jobb. Skittråkigt!!
Men jag blir ju solbränd i alla fall, har nog aldrig varit så brun som jag är nu!!

Kom hem från min bortavaro i måndags, för en vecka sedan. Under denna tid hann jag med att besöka fyra länder (exklusive sverige) samt Sundsvall och Gatufesten.

Sedan i måndags har jag inte gjort mycket alls. Har bosatt mig hos Alex dels för att jag trivs här, dels för att kompensera att jag knappt varit hemma nåt i sommar, och dels för att inte göra av med så mycket pengar som jag skulle göra om jag bodde hemma hos mig i stan bland frestelserna :)

Alex går linjeutbildning på busslink om dagarna, vilket innebär att han kliver upp 05.20 och åker in till stan för att köra buss och lära sig busslinjerna. Idag skulle han få köra ledbuss för första gången (blå stor buss med dragspel) och även få lära sig linje 1 och linje 4.

Med tanke på att jag sover ca 10 timmar per natt och inte gör nåt på dagarna räknar jag med att ha grymt mycket energi över när skolan börjar, helst så mycket så det räcker ända fram till jullovet. Hösten är ju annars inte min favorittid.

Nu är klockan tio över ett, och jag ska nog gå en promenad ner på apoteket och köpa en ny lypsyl och linsvätska. Sen kommer nog Alex hem om någon timme, då ska jag försöka få med honom och bada, för det är sjukt varmt även idag!!

Till helgen funderar jag på att ta en tur norrut. Det ryktades om kusinträff...??

Ut i solen igen!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0