33.8

Nu ar klockan 10.48, och utanfor fonstret ar det 33.8 grader varmt. Inne ar det "bara" 27.8.

Vi ska ga till stranden och ta ett sista dopp i Haag innan vi packar in oss i bilen och aker soderut med sikte pa Bryssel.

Igar var jag helt sonderbrand pa ryggen, sa det blev en heldag i skuggan pa takterrassen. Virkade en bikinioverdel och borjade pa underdelen. Jattefint!!

Snart vander vi var resa i alla fall, med foren norrut. Far se vilken dag vi kommer hem, jag hoppas att det blir pa onsdag. Annars far jag val hoppa av i Sundsvall. Och sa hoppas jag att det blir fint vader hela helgen, precis som det var forra aret.


Na, stranden vantar!

Bye

Kommentarer
Postat av: linn

Hej! Jag har tänkt ringa dig. Är du i stockholm? Jag är här och jobbar i några veckor. Ska vi ses? Skicka ett mail eller sms eller nåt =)

2006-07-15 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0