Uppdatera

Jaha, man måste alltså posta ett nytt inlägg innan min nya fina bild börjar synas.

Ska gå och lägga mig nu. Imorgon börjar jag klockan 8 och går till tre. Sen ska jag försöka förstå mig på de sista av inlämningsuppgifterna i matten innan vi ska göra stan osäker. Dom har studentkväll på köket, och det vill man ju inte missa.. :)

Bilden är från Gustavs maskerad i fredags, vill ni se fler bilder från den kvällen hittar ni dessa (och många andra galna bilder) på www.p2maskin.nu ÅH! jag tror jag lyckades göra en länk igen!

G'natt

Kommentarer
Postat av: Ewa (mamsen)

OJOJ, vad starkt jag känner grupptrycket nu... Men det blir ju så jobbigt för alla att läsa alla bloggarna. Min skulle nog bli ganska tråkig.. Kanske det skulle handla om möten, kurser, fattigdomsbekämpning, världens orättvisor. Den skulle också kunna handla om mitt tappra motionerande, även om jag inte är ute i svinottan och traskar som vissa andra, så är jag ganska aktiv också.... Idag t ex dumpade jag pappsen och for sen och cyklade på simhallen före jobbet. På jobbet började dom bli oroliga vid 9-tiden. De trodde att jag antingen kört av vägen eller försovit mig. Jag tyckte att förstahandstipset borde vara att jag var och tränade.... Var det verkligen så långsökt??

2006-02-02 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0