Nypumpad

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut. Jag har varit på Bydy Pump! Imorgon kommer jag inte att ta mig upp för en trappa...
Men det var riktigt kul, kommer garanterat att göra det igen!

Jag funderar på att köpa en ny tv, en sån där modärn sak som man kan koppla datorn till (dvs en som är gjort efter -93 typ...) Men jag har inte råd, och så känns det lite onödigt att köpa en tjock tv, om nåt år kommer ju alla tv-apparater att vara platta...

Shit vad många skumma reklamer det finns! De flesta av de allra skummaste kommer från apoteket.

Nu ska jag kanske försöka plugga litegrann, har himla mycket att göra den här veckan, både plugg och roligheter. På onsdag ska vi på SysteroBror och se Johan Rheborg och på torsdag ska vi ut och skaka lite rumpa och på lördag är det fest hos Christoffer. Däremellan ska det skrivas två labrapporter, tre inlämningsuppgifter och en lappskrivning...

Bye

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahha jag tyckte det stog ny dumpad när jag gick in i din blogg :P Det är betydligt bättre att vara ny pumpad än ny dumpad ;)

2006-02-20 @ 19:55:33
URL: http://fashionaddict.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0