My god!

Idag är det fredag. Det betyder lappskrivning på förmiddagen.
Våran mattekurs (Amelia 2) är upplagd som så att vi skriver lapp varje fredag (som ett litet prov), kursen är uppdelad i 5 moment, med tre lappar och en inlämningsuppgift på varje. Man måste klara 3 av 4 för att klara momentet och kunna tillgodoräkna sig det på tentan sen.

Förra fredagen klantade jag till mig på lappen, fick inte en siffra rätt i svaret. Hade därför lite ångest eftersom förra veckan var första lappen på momentet och jag måste därför klara resten... När jag kom till skolan imorse hade hon inte rättat klart lapparna från förra veckan. När hon sen hade gjort det och jag kollade på den stod det godkänt!!!! Jag hade klarat den, utan en siffra rätt! Hon hade även kommenterat "Med dina värden stämmer det" *hahaha*
Klarade även dagens lapp så nästa vecka behöver jag bara klara inlämningsuppgiften! Så på torsdag ska vi ut och dansa!!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Fia och äta tacos.

Ha en trevlig helg!
I morgon gäller det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0