Gott mos

Jag har precis gjort världens godaste potatismos tror jag! Vispade JÄTTELÄNGE med elvispen...  Till detta åt jag stekt fisk (torskkopia) och grönsaker! GRYMT GOTT! Fast nu är klockan halv 10 på kvällen, och det är ju ganska sent att äta middag...

Började "1" idag (egentligen 10, men nummeföreläsningarna är helt usla, ger verkligen ingenting) Sov hos Alex inatt. Han skulle iväg och göra lite ärenden imorse, så han skjutsade mig till pendeln i Barkarby. När jag kom dit var tåget försenat. Mycket försenat! Hade bestämt att träffa Emma på skolan halv 11, men då satt jag fortfarande kvar i Barkarby.

Till slut kom jag äntligen fram, vi matlabbade litegrann, men fattade inte så mycket mer än tidigare. Sen gick vi till bibblan, jag köpte en sallad, sen gick vi och tog bussen upp till fysiken (orka gå?!)

När jag slutat klockan tre satt vi och gjorde några mattetal, och jag var riktigt duktig faktiskt! Sen gick jag och tränade, har haft jättemycket träningsvärk idag sen jag var där igår och tänkte att jag skulle träna bort den. :) GIck riktigt bra idag! Förutom att min telefon hade glömt bort var i talboken jag var, dessvärre var jag i mitten av ett JÄTTELÅNGT kapitel som var över 90 minuter långt, så jag fick spola, och den spolar INTE snabbt...

Nu ska jag snart sova, börjar 8 imorron..

Harä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0