En riktig tjejeftermiddag!

Häromdagen var det någon som kläckte idén att vi skulle åka till Birkastans pizzeria nån dag, för där skulle dom enligt uppgift ha världens godaste pizzor. Sagt och gjort. Idag efter skolan åkte vi först till västermalmgallerian och shoppade loss lite först (jeans, linne, kjol, väska och sju par sockar) sen började magen kurra, så då åkte vi till pizzerian. Och SHIT vilka goda pizzor! H U R  S T O R A  S O M  H E L S T!!!

Ska nu försöka lägga in bild på pizzan...


Här är min pizza, med oxfilé, sparris, kronärtkocka, champinjoner och färska tomater (och bea såklart!)


Här ser vi Jenny och Sofias pizzor, där kanske man kan ana hur stora dom är, får liksom inte plats på bordet!! GALET!! (Vi fick doggybag)

Nu ska jag vila en snabbis, sen ska jag och Alex på bio (Varannan vecka) och sen kanske kanske vi följer med Jenny och Sofia på korridorsfest hos en kille som Jenny blivit ihopparad med. (Han bor i mitt hus)

Jo, igår ja! SUPERKUL!! Först förfestade vi hos Emma, sen gick vi ut. Riktigt trevligt, med liveband och allt! Men plötsligt "försvann" alla flickorna, så jag hamnade vid spelbordet. Vann och vann, sen hade jag vunnit 200:- men det var ju så kul, så till slut stod jag där med bara en hundring.. Men så länge man går plus är det ju bra! :D
Imorse var det bara att gå upp och gå till skolan ("kung på natten - kung på dan" som vi fick lära oss under nolleperioden) och skriva lappskrivning. Tror att jag klarade den! Jag som inte hade fattat nånting i matten den här veckan! SUPER!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Cirkusnisse

När man ser pizzan saknar man svea rike

2006-02-04 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0