Dålig dag

Min lillebror - bloggmästaren har idag lärt mig att man måste trycka på enter när man skriver blogg.

Idag är det inte min dag, inte för fem öre! Började på skolan, försökte räkna ett dagenstal, klarade ett. ETT!!! Av 8. Satt i nästan fyra timmar! Snacka om bortkastad tid!
Dessutom tänkte jag ha nyttig vecka den här veckan, för det har blivit så himla mycket choklad och annat onyttigt den senaste tiden. Men så blev jag övertalad/frestad och köpte en semla.

När jag kom hem (via prisxtra där jag köpte frukt och mjölk) kollade jag lite grejer på internet. Såg att dom hade lagt ut resultatet från mattekompletteringen och såg att jag INTE klarat den. BLÄ! Jag var nästan säker på att jag skulle ha klarat den... Uselt!

Sen gjorde jag lite mat, rester från igår (glömde ju matlådan imorse...) och grekisk sallad. Sen somnade jag. Sov en kvart eller nåt tills det ringde på min dörr. Snubblade upp och insåg att det inte var på dörren utan längst bort i korridoren. Trodde att det kanske skulle vara Alex (jo, han har egen nyckel, men man tänker inte så jättebra när man är nyvaken) eller Emma som skulle lämna tillbaka liggunderlaget, men det var en tjej som skulle till en av mina grannar. Så jag blev väckt i onödan.

Sen fick jag magknip. Förmodligen för att jag somnade alldeles efter att jag ätit, brukar få det då.

I lördags byggde jag örhängen av pärlorna jag köpte på pärlshopen. Idag tappade jag ett av dem. Jag har aldrig tappat ett örhänge i nyktert tillstånd förut, och bara en gång i onyktert tillstånd.

BLÄ! Verkligen en BLÄ-dag!!

Nu ska jag försöka plugga litegrann.

Bye

Kommentarer
Postat av: Ewa (mammsen)

Trist med den missade tentakompletteringen... Men vi vet ju att du är BÄST ändå!! Puss o kram från mor o far

2006-02-07 @ 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0