Bäst

Måste bara berätta om våran nummelab, vi hade redovisning idag och jag och Emma hade ju liksom inte ens förstått uppgiften (sista av de tre) så vi kände oss ganska körda. Hade fått Gustavs färdiga men man måste ju förstå för att kunna redovisa och idag var sista dagen för att redovisa och få bonuspoäng till tentan. Så vi frågade en av assarna (assistenterna) och han var JÄTTEJÄTTESNÄLL och förklarade alltihopa för oss, så plötsligt såg det ut som i figuren! Sen redovisade vi för en annan asse som gav oss godkänt! Vi trodde inte att det var sant!

Kikade lite på nätet, såg att på biljettnu.se får man hosta upp 1295:- för en biljett på samma parkett som jag har på melodifestivalfinalen... :) Nästa år ska jag köpa fler och sälja dyrt! (jag betalade 475:-)

Nu ska jag sova. Imorron blir det spännande att se om jag har nån träningsvärk... Blir nog buss till skolan skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0