Trevligt

Idag fick jag äntligen mina linser som jag beställde i söndags. Tyvärr saknades det ett paket i påsen. Jobbigt!! Jag ringde direkt till kundtjänst och väntade mig ett jobbigt samtal och att få betala för linser jag inte fått. Men de var mycket tillmötesgående och trodde mig och skickade ett nytt paket utan krångel! Mycket trevligt!!

Imorse vaknade jag klockan 7.14 för att se julkalendern och sedan somna om i 45 minuter innan jag skulle upp och tvätta. Jag var riktigt duktig och gick inte och la mig så fort jag slängt i tvätten, utan åt istället frukost. Hade tänkt städa, men det blev inte så mycket av det... tyvärr...

Efter 11 när jag tvättat klart åkte jag iväg till skolan, släpandes på både datamaskinen (knappt bärbar 17") och min stora plansch som jag gjorde igår. Precis innan jag skulle kliva av bussen ringde telefonen, så det blev lite krångligt att bära allt och samtidigt prata. Det var Gustav i klassen som ringde, och bjöd in mig på pizza/öl/sällskapsspelskväll ikväll. Trevligt. När jag kom till skolan, var min grupp nästan klara med hållf-projektet som vi skulle fixa under dagen. Hjälpte till lite smått med att fixa en bild och så. Sen gick jag upp till maskin och fixade det sista på planschen.

Efter skolan åkte jag hem och lämnade datamaskinen och gick sedan ner till fältan. Köpte en flaska vin och ett par julxider. Sen gick jag och köpte pålägg och snask att äta i helgen när jag ska jobba.


Nu ska jag strax åka iväg till Gustav.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0