snart jullov

Idag när jag kom hem från Alex vid tvåtiden var jag och hämtade posten. Hade fått två brev, ett som jag väntade och ett annat som innehöll nåt tungt och hårt. Det första var min lönespecifikation. Det andra var ett kuvert från If. Jag trodde att det var nån tävling eller nåt jag vunnit eller så, men när jag kommit in till mig kom jag på vad det kunde vara. Och jag hade rätt... Det var batterier till brandvarnaren. Vilken julklapp...
Lönespecen var för övrigt trevlig läsning! Kommer väl till pass när jag ska flytta kan jag säga!

Energilösheten sitter kvar, jag sitter som en apatisk i soffan och stirrar framför mig. Inte ens när det började snöa (DET BÖRJADE SNÖA!!) orkade jag ta mig ut!! Nu ska jag släpa mig till duschen, sen ska jag rulla upp håret på de turkosa skumgummimojängerna jag snodde av mammsen när jag var hemma förut. För imorgon får jag jullov, tro det eller ej! Och det ska firas! Ordentligt! Därför ska jag vara lockig. Det är tentapub på kåren, men först ska vi ha drinkfest och klassmiddag. Jag planerar även att skrika wohoo som han i Lokareklamen någon/några gånger under kvällen, som sig bör!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0