plåstrid i näsan

Ikväll har jag varit på gladan. GLADAN!! Veronica skickade meddelande vid tiotiden ungefär och ville partaja. Hon festade för första gången på ungefär 1,5 år, och självklart gjorde jag henne sällskap. Jag var nykter och körde bil, det var också kul! Har inte varit på gladan sen förra julen tror jag! Galet! Men dom sa att jag inte hade missat nåt... :)

När jag skulle åka in mot stora staden hände nåt som inte hänt på mycket länge. Jag förstod först inte vad det var. När jag klev ut på bron höll jag på att falla omkull och slå rumpan hårt, det var halt!! Jag förstod verkligen ingenting, är ju van vid konstant 9 grader!!!
Dessutom var jag tvungen att SKRAPA RUTAN!!! I miss min vinterjacka!!


När jag hade skjutsat hem Veronica ringde Alex. Då var det plötsligt dags för herr fågelsång att äntligen ta sig ut i rymden. Så jag satte på radion och lyssnade, spännande!!

När jag sedan kom hem var det nån som blev väldigt glad för mitt sällskap. Hon hoppade upp i knät och försökte ta sig in i min näsa... Nu passar det minsann! Sist jag var hemma ville hon knappt se mig, för då var ju hennes mamma (Ewa) här, nu är hon i bryssel.


GANSKA coolt med tyngdlöshet!! Ser på tvn. "40 mil, det är ju mindre än ett marathonlopp..." Eh?? Näe...


Näe, nu ska jag sova, klockan är mycket och imorgon är det barndop. Inte har jag pluggat så mycket heller...


Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0