Natten

Det är helt sjukt tidigt! Klockan är 7.42, men jag ska INTE somna om! I måndags när jag åkte till skolan för att skriva ks klockan 8 var första gången den här hösten som jag lämnade huset då det fortfarande var mörkt ute. Kanske var det därför det gick som det gick på den ks:en...

Idag börjar jag inte förrän klockan 10, men jag måste till skolan och ta ner min plansch efter utställningen. Och så måste jag lämna in allt om projektet.

Fast det skulle vara skönt att krypa ner i sängen igen. Jag måste vara världsbäst på att sova, speciellt när det är "vinter". Har sovit i snitt ungefär 9 timmar de senaste veckorna.


Ser på tv att det har kommit ungefär en cm snö i sälen. Galet. Ser även att dom har en nedräkninsklocka i hörnet, 19.45.52 kvar... (Christers rymduppskjutning)


Nu ska jag hoppa in i duschen. Lär bli kvar där en halvtimme eller så, är frusen!!

Bye bye (höll på att skriva godnatt, det är ju natt = mörkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0