Julklapparna

Jag kom på att jag glömde berätta vad jag fick i julklapp.

Av Alex: En puss, en blomma till nya lägenheten, fyra tekoppar jag önskat mig
Av Alex's mormor: Två påsar godis
Av Alex's moster: Ett par strumpor
Av Alex's syster: En liten partyväska
Av Mor och Far: Presentkort på Ikea, två stekpannor, en pysselbok
Av Lillebror: En uppdragsbok "101 things to do before you're old and boring"
Av Agnes (kusinbarn): En hemritad disktrasa
Av Mia: En kalender
Av Morfar: Ett kuvert
Av Farmor: Pengar utan kuvert

Himla bra grejer. Kuvertet från morfar är alltid mycket trevligt, det och presentkortet från Ikea blir en ny säng! :) Och boken från lillebror har jag redan börjat med. Jag har utfört följande uppdrag: Learn to like these foods, inte så svårt. :) Har även fått underskrift från förälder, man skulle ha det. Nu ska jag utföra uppdraget: Make an origami crane. Kanske kommer med bilder sen...

Bye

Kommentarer
Postat av: Mammsen

.... och en kjol!!

2006-12-26 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0