Jobbdag

Har nu kommit hem från jobbet efter en hård dag. Har även städat lite, ska ta resten imorron (dammsugning och så). Sitter och ser på mtv, det är top 10 girlbands. Jättekul att se skitgamla videor, typ spice girls wannabee... :)

På jobbet idag stod det en S T O R skål med godis, tre stora skålar med frukt och fem läskflaskor i fikarummet. Dessutom hade vi en demokille från sodastream i butiken som bjöd på gratis läsk. Snacka om onyttigt. När jag hade lunchrast klockan 3 var hela den bautastora skålen med godiset slut, och frukten var knappt rörd... Och när jag ätit kom sodastreamkillen in med en stor flaska x-stream (red bull för soda stream), så då drack jag två glas sånt som jag gick igång på!!

Även imorgon ska jag jobba. Men först ska jag ju visa mitt rum, därav städningen...

Nu ska jag gå och äta lite fil, sen ska jag sova!

Gnatt
(när ska jag hinna plugga då?)

Kommentarer
Postat av: Lilliebror

Hur hade du tänkt att hinna göra succe på jobbet samtidigt som du får nobelpriset i design??

2006-12-17 @ 15:51:39
URL: http://starfighter.lg2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0