hållfpanik

Imorgon är det dags. Stora hållftentan! Dessutom är det luciadagen, men detta år ska vi inte ha nåt tåg. Förra året hade spexkören det, och resultatet på det kan ni kika på här... Jättestämningsfullt, med brandlarm och allt... :)

Jag sitter hemma hos Alex och försöker sistaminutenplugga, det går sådär... Har precis sett två avsnitt av julkalendern som jag missat, samt lillebrors egna julkalender... Och nu sitter jag och bloggar som synes. Ska ta och äta lite lunch och försöka lära mig lite till sen.

Igår åkte jag hem från norr igen, mitt resesällskap var jätteförkyld så jag körde nästan hela tiden. Blev upplockad strax söder om Arlanda av A:s mamma, och glömde då mössa och vantar i bilen... Som tur har jag en klasskamrat som bor på samma gata som resesällskapet, så jag tänkte be henne kika förbi där nästa gång hon är hemma. Det var för övrigt mycket trevligt att spendera helgen uppe i norr. Fick inte så mycket hållf gjort, som väntat. Men jag fick en trevlig kväll med trevligt sällskap, samt se gladan för första gången på länge, och ett trevligt dop på söndagen. Supertrevligt var det, avspänt och roligt med alla intensiva ungar! :)

Nä, dags att rota lite i familjen K:s kylskåp och se om jag hittar nån lunch.

Bye (håll tummar imorgon eftermiddag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0