För första gången

Ikväll har två saker hänt för första gången i hela mitt liv.

Det första var ett nyårslöfte som jag hade för två år sedan. Då bestämde jag mig för att klara av att äta en hel pizza under året som kom, vilket jag aldrig gjorde, klarade endast av en hel barnpizza (med kanter och allt såklart). Men ikväll har jag lyckats!!

Det andra var att jag testade att röka vattenpipa. Jag har aldrig rökt något i hela mitt liv. Men nu har jag provat vattenpipa. Tror dock inte att jag kommer att gå över till tyngre grejer som cigaretter och såna äckliga grejer.


Nu är det väldigt hög tid att sova, ska upp om ett par timmar och jobba.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Yoka

Vattenpipa? Hur smakar det egentligen, och blir man konstig på nåt sätt av det? Jag tycker det verkar skumt... Nu är det inte länge kvar förrän vi ses snart! LÄNGTAR JÄTTE MYCKET EFTER DEJ!! Kramar

2006-12-02 @ 16:36:40
URL: http://www.mistasia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon har strl 68 nu, det kommer hon nog kunna ha ett tag iom att nästa strl är 74, om det inte är danskt märkte, dom har 70 i storlek också =) men det spelar ingen roll, 74 eller 68, ta det du känner för =)

2006-12-03 @ 20:18:25
URL: http://www.mistasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0