äntligen

Så kom äntligen det efterlängtade jullovet! Har typ knappt sovit nånting inatt, om det beror på att jag hade rullar i håret eller att jag tänkte på tentan vet jag inte. Men nu ska jag iallafall sova några timmar så jag orkar med partaj ikväll!

Skrev bara teoridelen på tentan, men det kan ha gått ganska bra. Jag tror jag klarade det iallafall. Så jag får fixa problemdelen på nästa tenta, precis som i förra mekanikkursen.
För övrigt skrev jag iallafall två himla bra julklappsrim under tentatiden som var kvar innan jag fick gå!

Jaja, vi hörs

Kommentarer
Postat av: Yoka

Det är bra att du är effektiv under timmarna och sysselsätter dej med nyttiga saker, som julklapsrim! I like!

2006-12-20 @ 11:23:04
URL: http://www.mistasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0