Äntligen

Kan du tänka dig! ÄNTLIGEN är det minusgrader på Gärdet! Jag har väntat sen i början av november, och nu äntligen har det hänt!!! Såg att det var minus 0,1, så jag var tvungen att ta en bild, och just då ändrades det till minus 0,3, och sen ändrades det tillbaka efter att jag tagit bilden! Helt otroligt.
minusgrader

För övrigt var jag uppe halv 9 imorse och dammsög och städade jättefint! Sen kom hon som skulle titta på rummet. Och jag var så ärlig jag bara kunde, så vi får väl se om hon vill ha det. När jag berättade att Lasermannen bott i min korridor blev hon lite skrajsen...

Sen har jag jobbat hela dagen. Skadade mig under naglarna när min gamla lärare Lasse kom och skulle köpa ett dataspel. Skulle ta ur det ur säkerhetsboxen som absolut inte ville öppnas, och då skadade jag mig... Nu gör det ont! :(

Nu ska jag sova, imorgon är det 100% tentaplugg som gäller!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0