Update

Solen skiner idag! Trevligt!

I torsdags var jag på pilates med Jenny och Fia, det var kul. Liksom inte flåsjobbigt utan mer jobbigt innuti musklerna på ett skönt sätt. Sen på kvällen var vi på spexet i Högdalen (långt bort). Det var skitroligt! Alex skrikskrattade, och det händer inte jätteofta...

Igårmorse var jag helt borta när Alex väckte mig. Jag hade ställt väckaren på 8 och han hade ställt den mycket tidigare, för han hade KS som började klockan 8. Men han vaknade alltså av min väckare klockan 8, för hans var på ljudlös. 3 minuter över 8 var han utanför dörren, springande...

Jag gick till skolan vid sådär en halv 10. Skrev lapp som var lätt (har inte brutit min klara lappen-svit än), sen gick vi bort till fysiken, för dom hade satt upp tentaresultatet... SPÄNNANDE!!!
Jag fick en fyra! Eller B med de nya betygen, alltså en stark fyra!! *glad*
Alla i klassen hade klarat tentan, och tre personer på hela P (design och produktframtagning) hade fått full pott och alla gick i min klass! Starkt jobbat!

På eftermiddagen mötte jag Alex i stan och var smakråd när han köpte jeans, skjorta och badshorts. Jag har blivit medlem i HM-club och fått en rabattkupong på 50:- vid köp för över 400:- Naturligtvis har jag bara hittat fula kläder på HM och inte velat köpa nåt för 400:- så Alex fick ta rabattkupongen. Sen när han åkte och tränade gick jag på HM på hötorget och hittade NATURLIGTVIS massa fina kläder för över 400:- Men jag fick ju många bonuspoäng på mitt HM-kort... Köpte då en skjortklänning och två fina linnen.

På kvällen var vi på fest hos Tomas och Malin (Tomas är kompis med Alex). Hemmafest, alltså ingen utgång. Blev visserligen Max på hemvägen.. :)

Nu ska jag ta en promenad strax. Bye

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0