The big day.

Idag var det alltså dags. The big Tenta-day. Det var en himla tur att jag lärde mig de där cylinderkoordinaterna igårkväll, för det kom en fråga på dem. Så förhoppningsvis klarade jag kanske teoridelen på tentan! *jublar*
Problemdelen hade jag däremot inte pluggat nåt på alls (som om jag hade det överhuvudtaget), så den gick det desto sämre med. Men det finns ju omtentor.. :)

Idag efter tentan tänkte vi ta och lära oss det där med numme, sista redovisningsdag imorgon. Men så hade ingen av oss tagit med labinstruktionerna, så då kunde vi ju inte bara sitta där och stirra på en dataskärm. Därför åkte vi ner på stan och shoppade lite istället. Jag shoppade inte så mycket, eftersom mitt konto innehåller 17:- totalt, endast en McFlurry som vi åt i solen på Norrmalmstorg.

Vid halv 3-tiden blev vi jättetrötta och åkte hem. Jag la mig på soffan till reprisen av vänner från igår och slocknade direkt. När solen började skina in på mig vid kvart över 4 drog jag ner rullgardinen och la mig i sängen. Vaknade vid kvart i 6 nånting... Skönt!
Eftersom att solen sken fortfarande satte jag på mig gåskorna och tog en promenad bort förbi Frihamnen och sen runt gärdet, jätteskönt!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Sex and the city.
Ska först koka till köket bara, har fått städvecka (efter mycket om och men) och måste därför plocka ur diskställen och byta soppåsar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0