Snart stor??!

Nu var det alldeles för längesen jag bloggade senast. Och tro inte att jag inte försökt! Två gånger har jag bloggat långa inlägg och sedan har de av olika anledningar försvunnit spårlöst ut i världsrymden, varpå jag blivit arg och gett upp.

Vad har hänt sen sist då?

I lördags satt jag på en buss i dryga 7 timmar, stannade på tönnebro blev ARG på allt folk och allt som inte gick som jag ville. (Annan historia som refererats två gånger och försvunnit)
På kvällen åkte jag till Veronica i skogen och såg på film och inspekterade stormagen (nedkomst i juli).

Söndagen spenderades delvis i tv-soffan, delvis i Veronicas fåtölj. Fick även några tacos (gott)!
 
På måndagen (igår) åkte jag in till kramfors och satte in pengar på banken. Passade även på att göra stan och köpa en väska.

Även idag har jag varit i Kramfors och fikat med Veronica och sen åkte vi till hennes mamma och satt på altanen och solade och lyssnade på när snön smälte.
Kvällen har ägnats åt Brokeback Mountain (lång film det där, och lite unga skådisar för att spela gubbar) och att packa inför morgondagens äventyr.

Imorgon åker jag och min lilla mamma och min lilla pappa alltså till lilla broren i Bryssel. Det ska bli kul!

Men först och viktigast av allt - IMORGON FYLLER JAG ÅR!!! Har räknat ut att det är sjätte gången jag fyller 14 år (har nämligen fyllt 15, 18 och 20 också).

Nu ska jag sova, så det blir min födelsedag snart!! Fast det känns inte alls som att det är min födelsedag... Men jag hoppas att dagen blir rolig trots att vi ska åka bil och flyg hela dan. På kvällen får jag iaf välja restaurang! Och träffa lillebror!

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Lille Nils

GRATTIS!

Välj en bra resturang, du måste inte äta skaldjur bara för att det finns speciella gator för det... När kommer ni?? Fast du kan nog inte läsa detta för att du just nu sitter i en bil och kör med en slumrande far i baksätet och en mor som äter bilar i framsätet...

2006-04-12 @ 11:11:06
URL: http://cirkusnisse.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0