Ingen takterrass

Vi har ingen takterrass... :( Jag tog hissen upp till 7:e våningen och tog den lilla trappan därifrån till översta våningen. Där fanns en dörr som jag kunde komma in genom, men sen var det en dörr till där det stod en skylt att man måste ha livlina och där passade inte min nyckel. Men jag blev höjdrädd ändå, när jag tittade ut genom fönstret i trapphuset. Tur att jag bor på bottenvåningen!
Hoppas att min nyckel passar till Emmas tak.

Ringde även gamla chefens fru. Hon blev ledsen men glad för min skull. Fast det känns konstigt, nu är det liksom definitivt. Och fem somrar är trots allt fem somrar. Kommer att bli konstigt. Men jag får alltid komma tillbaka, och så kommer jag ju att hälsa på i sommar.


Ikväll ska jag och Christoffer ut och göra stan osäker! Alex verkar inte vara på... Känns som att det var tusen år sen jag var ut, så det ska bli kul!

Nu ska jag göra middag. Fläskkarré (köpte 1,2 kg på prisxtra) med klyftpotatis och sparris. Jummii!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0