En yttepyttedag kvar!

Idag är det torsdag, men det har känts som fredag hela dagen! Och igår kändes det som torsdag. Men imorgon är det fredag och sen är det LOV!! Det ska bli sjukt skönt tycker jag, för jag har verkligen haft fullt upp sen jullovet.

På lördag klockan 10 åker jag norrut från siljaterminalen med buss. Får se hur det går att plugga på bussen, idag började jag nämligen på en ny Wallander. Blev klar med Hundarna i Riga igår och har nu börjat med Den vita lejoninnan. På den boken var det ingen som berättade i början vem det var som läste upp boken, så hela prologen funderade jag på vem rösten tillhörde. Till slut kom jag äntligen på vem det var, nämligen Michael Nyqvist. Men han var inte alls lika bra som Stefan Sauk och Reine Brynolfson som läst de två tidigare.


Idag började jag klockan 8, så jag hade ställt klockan på 06.25. Men jag kom inte ur sängen förrän vid 09.30 eller nåt. Så det blev en lugn morgon, för det var ingen mening att gå till skolan och gå på nummeföreläsningen, för de brukar inte ge ett skit, därför gick jag dit till halv 12 ungefär. Skönt!


Tråk

Nu ska jag packa inför norrlands- samt brysselresan.

Imorgon är det lapp, och det skulle vara himla trevligt att klara den, för jag vill ju klara alla! : D


Bye


Kommentarer
Postat av: Nils

Köp försvaretshudsalva och ta med åt mig, och wasa husmans knäckebröd...

2006-04-06 @ 22:31:54
URL: http://cirkusnisse.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0